Levertijd:
Zodra jouw bestelling in behandeling is genomen, bedraagt de levertijd gemiddeld 5 tot 10 werkdagen voor maatwerk (seizoens afhankelijk). Standaard producten die wij op voorraad hebben kunnen meestal dezelfde dag nog verstuurd worden bij bestellingen vóór 15:00. De levertijd van een product kun je terugvinden in de webshop. Bestel je meerdere producten tegelijk, dan geldt de langste levertijd. Zodra alle producten van de desbetreffende bestelling klaar zijn streeft Van den Eijnde Nettenverkoop B.V. er naar om de bestelling binnen 24 uur na verzending te bezorgen.
Jouw bestelling wordt op werkdagen tussen 08:00 - 17:00 uur door een van de vervoersbedrijven geleverd op het door jou opgegeven bezorgadres.
LET OP! Op de dag van levering zal altijd iemand aanwezig moeten zijn op het door jou opgegeven bezorgadres!
Bestellingen geplaatst en betaald op werkdagen na 17:00 uur, worden de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Mocht je willen informeren naar jouw verzenddatum is dit te vinden in "mijn account" via de webshop. Door vervolgens op "bestelhistorie" te klikken kun je de uiterlijke verzenddatum van jouw bestelling zien. Wij proberen deze datum aan te houden maar kunnen in sommige gevallen uitlopen. Nadat wij jouw order hebben verzonden wordt er vanuit onze transporteur een automatische mail verstuurd met hierin een track & trace of geschatte leverdatum/tijd.
De levertijden worden in de webshop aangegeven achter het selecteren van het product tijdens het bestelproces. Op het moment dat wij de levertijden niet meer kunnen halen zullen wij hier z.s.m. aanpassingen op verrichten maar kan ooit een paar dagen verschil in zitten waardoor de uiterlijke verzenddatum kan uitlopen wat oorspronkelijk is afgesproken. Wij proberen dit tot een minimum te houden.
Jouw zending volgen:
Zodra jouw bestelling klaar is, wordt deze verpakt en aan het door jou opgegeven bezorgadres toegezonden. Je ontvangt voor het merendeel van de pakketten een e-mail met het daarbij behorende track & trace nummer. Met behulp van dit nummer kunt je jouw zending online volgen.
Bij levering niet thuis of niet in de gelegenheid om af te halen:
Afleveradres: Als je niet thuis denkt te zijn op de bezorgmomenten, dan verzoeken wij je kenbaar te maken op welk adres het pakket door de vervoerder afgeleverd kan worden. Kies dan bij het plaatsen van de bestelling voor een afwijkend aflever/bezorgadres.
Wij verzenden onze orders via verschillende vervoersbedrijven en leveren alleen op werkdagen van maandag t/m vrijdag. In het weekend worden er geen leveringen gedaan.
Ben je niet thuis op het moment van leveren? Sommige vervoerders maken geen gebruik meer van; Geen niet-Thuis briefjes!
Volg de instructies op die de betreffende vervoerder doorgeeft of aangeeft in het mailbericht. Het kan zijn dat de vervoerder het pakket probeert af te leveren bij bijvoorbeeld de buren.