• Maatwerk
  • Direct contact
  • Snelle levering

Klantenservice

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Via de zoekfunctie:

Rechts boven iedere pagina op de website kun je eenvoudig producten zoeken. In het zoekveld vul je de naam van het product wat je zoekt zo specifiek mogelijk in. Mochten er teveel uitkomsten zijn, probeer dan jouw zoekterm te verfijnen. Zoekcriteria mogen uit meerdere woorden bestaan (gescheiden door spaties). Uiteraard kun je ook op productnummer zoeken.

Afrekenen (winkelwagen)

Klik rechtsboven op ‘winkelwagen’ als je wilt afrekenen. In de winkelwagen heb je nog de mogelijkheid om producten bij te werken of te verwijderen. Mocht het wenselijk zijn, kun je ook verder met winkelen.

In de winkelwagen kun je het aantal producten bijwerken. Wanneer dit wenselijk mocht zijn, kun je zelf het aantal producten wijzigen van bijvoorbeeld 1 product naar 2 producten, kies vervolgens voor de button ‘Bijwerken’. De bedragen in de winkelwagen worden op basis van deze wijziging bijgewerkt.

Hoe pas ik een bestelling aan?

Aanpassen van jouw bestelling

In de winkelwagen heb je nog de mogelijkheid om producten bij te werken of te verwijderen. Mocht het wenselijk zijn, kun je ook verder met winkelen.

In de winkelwagen kun je het aantal producten bijwerken. Wanneer dit wenselijk mocht zijn, kun je zelf het aantal producten wijzigen van bijvoorbeeld 1 product naar 2 producten, kies vervolgens voor de button ‘Bijwerken’. De bedragen in de winkelwagen worden op basis van deze wijziging bijgewerkt.

Bestelling aanpassen nadat deze al is besteld?

Neem hiervoor contact op via ons telefoonnummer; (+31) (0)493-493491

Bestelling wijzigen in winkelwagen

Afrekenen (winkelwagen)

Klik rechtsboven op ‘winkelwagen’ als je wilt afrekenen. In de winkelwagen heb je nog de mogelijkheid om producten bij te werken of te verwijderen. Mocht het wenselijk zijn, kun je ook verder met winkelen.

In de winkelwagen kun je het aantal producten bijwerken. Wanneer dit wenselijk mocht zijn, kun je zelf het aantal producten wijzigen van bijvoorbeeld 1 product naar 2 producten, kies vervolgens voor de button ‘Bijwerken’. De bedragen in de winkelwagen worden op basis van deze wijziging bijgewerkt.

Eenvoudig je bestelling afhalen

Afhalen

Wil je een standaard product (voorraad product) afhalen?
Wij verzoeken hiervoor toch een bestelling in te zetten via onze webshop en de optie afhalen te selecteren. Je wordt geinformeerd op het moment de bestelling klaar ligt.

Het is mogelijk producten bij ons direct af te halen. Omdat het niet op afspraak is kan het voorkomen dat het wat langer duurt eerdat wij je kunnen helpen en je langer moet wachten tot je (standaard)order gepakt is.

Wil je een maatwerk product of een combinatie van standaard- en maatwerk producten komen afhalen?

Bij maatwerk producten vragen wij de klant de betaling vooruit te voldoen. De order kun je zelf plaatsen en betalen via de webshop. In de winkelwagen kies je voor Order ophalen. De transportkosten worden bij deze keuze niet in rekening gebracht. Het bestelproces spreekt verder voor zich.

Wil je langskomen om een bestelling door te nemen?

Toch liever even langskomen? Wij hanteren de volgende openingstijden:

Maandag 8:30 - 12:30 | 13:15 - 17:00
Dinsdag 8:30 - 12:30 | 13:15 - 17:00
Woensdag 8:30 - 12:30 | 13:15 - 17:00
Donderdag 8:30 - 12:30 | 13:15 - 17:00
Vrijdag 8:30 - 12:30 | 13:15 - 17:00
Zaterdag Gesloten
 
Zondag Gesloten


Let wel op; wij zijn een online webshop en geen fysieke winkel. Wel kun je langskomen voor persoonlijk advies. Onze specialisten staan je graag te woord.

Door middel van een duidelijke schets incl. foto's van je situatie kunnen wij in nagenoeg alle gevallen een gepast voorstel doen via de mail of je telefonisch voorzien van persoonlijk advies.

Betaalmogelijkheden

Betaalmogelijkheden

Bestelling veilig betalen

Je kunt jouw bestelling via de volgende betaalmogelijkheden aan ons voldoen:

  • Contante betaling. Let op! Alleen bij ophalen van een standaard product (product op voorraad) kun je bij ons op locatie contant afrekenen of pinnen. 
  • Overboeking. Op basis van de factuur kun je de betaling zelf overmaken op onze rekening. De bestelling plaats je zelf via de webshop en download de factuur via jouw account, bestelhistorie. Een van onze medewerkers kan de factuur ook via mail toezenden.
  • Op rekening: Alleen na overleg mogelijk voor Bedrijven en Dealers. Betaaltermijn binnen 30 dagen na factuurdatum (=besteldatum)
  • Betaling via webshop. Na het doorlopen van het bestelproces heb je de mogelijkheid de bestelling te betalen via de webshop met:
Betaalmogelijkheden | iDEAL iDEAL

iDEAL is de meest gebruikte online betaalmethode in Nederland. Je kunt veilig Internetbankieren via één van de vele deelnemende banken.

   
 Betaalmogelijkheden | Mastercard
Mastercard

Met Mastercard SecureCode bieden wij onze binnenlandse en buitenlandse klanten een toegankelijke manier voor online betalen met de creditcard.Door de 3D Secure beveiliging vindt de betaling plaats met MasterCard SecureCode.

   
 Betaalmogelijkheden | Visa
Visa

Met Visa bieden wij onze binnenlandse en buitenlandse klanten een veilige manier om online te betalen met de creditcard. Door de 3D Secure beveiliging vindt de betaling plaats met Verified by Visa.

   
 Betaalmogelijkheden | Maestro
Maestro

Maestro SecureCode wint op dit moment aan populariteit in België, Duitsland, Spanje, Oostenrijk en Engeland. Kom je uit een van deze landen, dan kun je eenvoudig en veilig met Maestro betalen. Door de 3D Secure beveiliging vindt de betaling plaats met Maestro SecureCode.

   
Betaalmogelijkheden | Bancontact

Bancontact/Mister Cash
Bancontact/MisterCash is speciaal ontwikkeld voor internetbetalingen en is een zeer populaire online betaalmethode in België.
Deze betaalmethode is beveiligd met een 3D Secure elektronische handtekening.

   
Betaalmogelijkheden | V-Pay

V PAY
Met V-Pay bieden wij voornamelijk onze Duitse klanten een veilige en betrouwbare online betaalmethode aan.
Je betaalt met de betaalkaart van VISA. Deze betaalmethode is beveiligd met een 3D Secure elektronische handtekening.

Betaling afgebroken of ging er iets mis?

Betaling mislukt of ging er iets mis?

Bij het niet tijdig afronden van de betaling kan het voorkomen dat het systeem van onze betaalprovider wordt onderbroken. Mocht dit het geval zijn kun je contact met ons opnemen en kunnen wij een nieuwe betaallink doorzetten om de order alsnog af te ronden.

Een andere mogelijkheid is om naar "mijn account" te gaan via de webshop waar je bestelhistorie inzichtelijk is. Hier kun je de factuur inzien en vervolgens handmatig overmaken. Hierdoor wordt je order alsnog goed verwerkt!

Heb je geen orderbevestiging per mail ontvangen? Dan kan het zijn dat je order niet goed is verwerkt. Indien je bestelling in ‘"mijn account" staat (bij bestelhistorie), dan is je order goed ontvangen en komt het in orde! Let er wel even op dat je de betaling goed hebt afgerond, aangezien je bestelling dan pas wordt verwerkt!

Contact

Ik kan mijn vraag niet vinden

Telefonisch contact:
Ons telefoonnummer is: (+31) (0)493-493491

Contact via mail:
info@vdenettenverkoop.nl

Persoonlijk contact: 
Toch liever even langskomen? Wij hanteren de volgende openingstijden:

Maandag 8:30 - 12:30 | 13:15 - 17:00
Dinsdag 8:30 - 12:30 | 13:15 - 17:00
Woensdag 8:30 - 12:30 | 13:15 - 17:00
Donderdag 8:30 - 12:30 | 13:15 - 17:00
Vrijdag 8:30 - 12:30 | 13:15 - 17:00
Zaterdag Gesloten
 
Zondag Gesloten


Let wel op; wij zijn een online webshop en geen fysieke winkel. Wel kun je tijdens bovenstaande openingstijden langskomen voor persoonlijk advies. Onze specialisten staan je graag te woord.

Toch liever even langskomen?

Kom je er online niet aan uit en wil je toch liever even langskomen? Wij hanteren de volgende openingstijden:

Maandag 8:30 - 12:30 | 13:15 - 17:00
Dinsdag 8:30 - 12:30 | 13:15 - 17:00
Woensdag 8:30 - 12:30 | 13:15 - 17:00
Donderdag 8:30 - 12:30 | 13:15 - 17:00
Vrijdag 8:30 - 12:30 | 13:15 - 17:00
Zaterdag Gesloten
 
Zondag Gesloten


Let wel op; wij zijn een online webshop en geen fysieke winkel. Wel kun je langskomen voor persoonlijk advies. Onze specialisten staan je graag te woord.

Dealer worden?

Van den Eijnde Nettenverkoop B.V. is een jong en dynamisch bedrijf, van oorsprong gespecialiseerd in het plaatsen van veiligheidsnetten en randbeveiliging. Door de steeds toenemende vraag naar diversiteit van netten, zijn wij ons verder gaan specialiseren in de verkoop van kwalitatief hoogwaardige netten en doeken. Van den Eijnde Nettenverkoop streeft ernaar een constante hoogwaardige kwaliteit te kunnen waarborgen. Service, Snelle levering en Kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel.

Waarom dealer worden van Van den Eijnde Nettenverkoop B.V.:

  • Eigen productie afdeling met maatwerk oplossingen
  • Eigen merk Shadow Comfort® en Horti Comfort® 
  • Groot assortiment voorraad producten o.a. Schaduwdoeken, harmonicadoeken, PE geknoopte netten op rol en Winddoek op rol.
  • Korte levertijden
  • Onderscheidend door prijs/kwaliteit verhouding
  • Vooruitstrevend
  • Uitstekende helpdesk
  • Zeer toegankelijke en overzichtelijke webshop
  • Onderscheidend door hoog service niveau
  • Gemotiveerde product specialisten

Geïnteresseerd in een dealerschap bij Van den Eijnde Nettenverkoop B.V.?
Je kunt een dealerschap aanvragen via het aanvraagformulier. Klik hier om je aan te melden.

Verzenden & retourneren

Verzendkosten

Verzendkosten

Voor de verzendkosten van jouw bestelling binnen Nederland hanteren wij verschillende tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag en volume/lengte/palletvracht van het desbetreffende artikel.

Gezien de complexiteit voor het berekenen van deze verzendkosten worden deze uiteindelijk aan jou kenbaar gemaakt in de Winkelwagen.
Voor een aantal artikelen is het niet mogelijk de verzendkosten vooraf automatisch te berekenen in de winkelwagen. Bij deze artikelen vragen wij dan ook alvorens je meerdere stuks besteld met ons contact op te nemen voor de definitieve verzendkosten.

Levertijd

Levertijd:
Zodra jouw bestelling in behandeling is genomen, bedraagt de levertijd gemiddeld 5 tot 10 werkdagen voor maatwerk (seizoens afhankelijk). Standaard producten die wij op voorraad hebben kunnen meestal dezelfde dag nog verstuurd worden bij bestellingen vóór 15:00.  De levertijd van een product kun je terugvinden in de webshop. Bestel je meerdere producten tegelijk, dan geldt de langste levertijd. Zodra alle producten van de desbetreffende bestelling klaar zijn streeft Van den Eijnde Nettenverkoop B.V. er naar om de bestelling 
binnen 24 uur na verzending te bezorgen.

Jouw bestelling wordt op werkdagen tussen 08:00 - 17:00 uur door een van de vervoersbedrijven geleverd op het door jou opgegeven bezorgadres.
LET OP! Op de dag van levering zal altijd iemand aanwezig moeten zijn op het door jou opgegeven bezorgadres!

Bestellingen geplaatst en betaald op werkdagen na 17:00 uur, worden de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Mocht je willen informeren naar jouw verzenddatum is dit te vinden in "mijn account" via de webshop. Door vervolgens op "bestelhistorie" te klikken kun je de uiterlijke verzenddatum van jouw bestelling zien. Wij proberen deze datum aan te houden maar kunnen in sommige gevallen uitlopen. Nadat wij jouw order hebben verzonden wordt er vanuit onze transporteur een automatische mail verstuurd met hierin een track & trace of geschatte leverdatum/tijd. 

De levertijden worden in de webshop aangegeven achter het selecteren van het product tijdens het bestelproces. Op het moment dat wij de levertijden niet meer kunnen halen zullen wij hier z.s.m. aanpassingen op verrichten maar kan ooit een paar dagen verschil in zitten waardoor de uiterlijke verzenddatum kan uitlopen wat oorspronkelijk is afgesproken. Wij proberen dit tot een minimum te houden.

Jouw zending volgen:
Zodra jouw bestelling klaar is, wordt deze verpakt en aan het door jou opgegeven bezorgadres toegezonden. Je ontvangt voor het merendeel van de pakketten een e-mail met het daarbij behorende track & trace nummer. Met behulp van dit nummer kunt je jouw zending online volgen.

Bij levering niet thuis of niet in de gelegenheid om af te halen:
Afleveradres: Als je niet thuis denkt te zijn op de bezorgmomenten, dan verzoeken wij je kenbaar te maken op welk adres het pakket door de vervoerder afgeleverd kan worden. Kies dan bij het plaatsen van de bestelling voor een afwijkend aflever/bezorgadres.

Wij verzenden onze orders via verschillende vervoersbedrijven en leveren alleen op werkdagen van maandag t/m vrijdag. In het weekend worden er geen leveringen gedaan. 

Ben je niet thuis op het moment van leveren? Sommige vervoerders maken geen gebruik meer van; Geen niet-Thuis briefjes!

Volg de instructies op die de betreffende vervoerder doorgeeft of aangeeft in het mailbericht. Het kan zijn dat de vervoerder het pakket probeert af te leveren bij bijvoorbeeld de buren.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Mocht je willen informeren naar de verzenddatum van je bestelling is dit te vinden in "mijn account" via de webshop. Door vervolgens op "bestelhistorie" te klikken kun je de uiterlijke verzenddatum zien van je bestelling. Wij proberen deze datum aan te houden maar kunnen in sommige gevallen uitlopen. Nadat wij je order hebben verzonden wordt er vanuit onze transporteur een automatische mail verstuurd met hierin een track & trace of geschatte leverdatum/tijd. 

De levertijden worden in de webshop aangegeven achter het selecteren van het product tijdens het bestelproces. Op het moment wij de levertijden niet meer kunnen halen zullen wij hier zsm aanpassingen op verrichten maar kan ooit een paar dagen verschil in zitten waardoor de uiterlijke verzenddatum kan uitlopen wat oorspronkelijk is afgesproken. Wij proberen dit tot een minimum te houden.

Retourneren

Ben je niet tevreden met je aankoop? Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Dit is de wettelijke bedenkperiode. Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens jou in ontvangst is genomen. Volg onderstaande stappen om je retour eenvoudig te regelen.

Wat te doen in de volgende situaties:

  1. Verkeerd product besteld
    Heb je per ongeluk het verkeerde artikel besteld? Download het retourformulier en volg de stappen.
  2. Verkeerd product ontvangen of incomplete levering
    Controleer je bestelling altijd direct na ontvangst. Ontbreekt er iets of heb je een verkeerd product ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, via het contactformulier, per e-mail of telefonisch. Wij lossen dit zo snel mogelijk voor je op.
  3. Defect product ontvangen
    Heb je een defect product ontvangen? Stuur een e-mail naar klantenservice@vdenettenverkoop.nl met daarin een duidelijke omschrijving van het probleem en foto's ter verduidelijking. Vervolgens zullen wij samen een passende oplossing vinden.

Wanneer kun je niet retourneren?

Je kunt een product niet retourneren als:

  • Het een maatwerkproduct is dat speciaal voor jou is gemaakt.
  • Het product gebruikt, beschadigd of incompleet is buiten onze schuld om.
  • Het artikel zonder verpakking wordt geretourneerd of niet goed is verpakt.
  • Het een zakelijke aankoop betreft.

Retourvoorwaarden en verdere details
Lees onze retourvoorwaarden zorgvuldig door om misverstanden te voorkomen. Wij streven ernaar om eventuele problemen snel en soepel af te handelen.

Wat is de status van mijn retourzending?

Status retourzending

Na ontvangst van de retour zullen wij deze z.s.m. controleren op gebreken. Je zult van ons geen ontvangstbevestiging ontvangen bij aankomst van de retour. Afhankelijk van hoe snel wij het pakket retour krijgen is de verwerkingstijd 7 tot 14 dagen. 

Bij een goed ontvangen retour zullen wij direct overgaan tot terugbetaling. Kosten van het retourneren van het product zullen wij niet vergoeden!

FAQ schaduwdoeken

Wat zijn de verschillen tussen schaduwdoek, zonnezeil en zonnedoek?

De termen schaduwdoek, zonnezeil, zonnedoek worden vaak door elkaar gebruikt. Sommige noemen een schaduwdoek bijvoorbeeld waterdoorlatend en een zonnezeil waterdicht. Feitelijk zijn het allemaal dezelfde producten. Het verschil zit voornamelijk in de specificaties / kwaliteiten van het doek. Het gewicht, UV stabilisatie en de kwaliteit van RVS materialen zijn bepalend voor de kwaliteit van het schaduwdoek. Op internet zie je vaak niet waar het verschil in zit. Het gewicht per m2 varieert op internet tussen de 160 – 400 gram/m2. De Shadow Comfort schaduwdoeken variëren tussen de 250 – 340 gr/m2 en de UV stabilisatie is afgestemd op Australische waarden.

Hoe kies ik de juiste maat en vorm voor mijn schaduwdoek?

Alvorens een Shadow Comfort schaduwdoek aan te schaffen is het raadzaam om te volgende punten in acht te nemen:

  1. Kijk goed naar de baan van de zon en de stand in het voor- en najaar. Bepaal in welk seizoen en op welk tijdstip van de dag de zon een “probleem” wordt.
  2. Bepaal waar je exact de schaduw wenst. Het is onmogelijk om op elk tijdstip het hele terras te overdekken. Je zult dus van te voren goed moeten overwegen of je met één of meerdere doeken je terras gaat overspannen. Er zijn vele creatieve oplossingen te bedenken met vierkante, rechthoekige of driehoekige Shadow Comfort schaduwdoeken die elkaar overlappen.
  3. Indien er beperkende factoren zijn zoals een boom of bloemenbak waar je hem liever niet hebt, hou hier dan rekening mee met de vorm of formaat van het doek dat je kiest. Shadow Comfort heeft een hele uitgebreid assortiment maten en vormen. Mocht je er nog niet uitkomen dan kunnen we een maatwerkoplossing voor jou maken.

Op deze website kun je montage en instructie filmpjes/beschrijvingen hiervan terug vinden. Shadow Comfort heeft speciale bevestigingssets samengesteld zodat je in elke situatie materiaal genoeg hebt om het schaduwdoek te monteren. De maatvoering is afhankelijk van de bevestigingsmaterialen die je daarvoor gaat gebruiken. Wij raden aan om minimaal 25 cm spanningsruimte per zijde aan te houden.

Waarom heeft mijn schaduwdoek gecurvde zijden?

Schaduwdoeken hebben gecurvde (naar binnen ingesneden) zijden. De reden daarvan is dat het doek dan mooi strak gespannen kan worden. Indien het doek met rechte zijden gemaakt zou worden kan deze niet op spanning gezet worden en krijg je als het ware een zak in het midden.

Door deze curves hebt je wat doekverlies en dus iets minder schaduw. De curves bedragen ongeveer 6% van de doeklengte. Gemiddeld komt een schaduwdoek dus 20-25 cm naar binnen (in het midden van de zijde). Door het bevestigingsmateriaal (draadspanner, karabijnhaak, katrolset etc) komt het doek al verder van de gevel of palen af. Met de genoemde insnede erbij onstaat er een “gat” tussen gevel en schaduwdoek. Je dient je dat goed te realiseren voor het bepalen van de juiste positie van het schaduwdoek.

Kies ik voor een waterdoorlatend of waterafstotend schaduwdoek?

Waterdoorlatend Shadow Comfort schaduwdoek:

Een waterdoorlatend schaduwdoek is een geweven HDPE doek waar het water na enige tijd door heen komt. Afhankelijk van de bui kan dit na enkele minuten tot een kwartier duren. Het kan daardoor horizontaal worden gemonteerd. Het voordeel is verder dat de onderliggende warmte goed door het doek heen gaat naar boven en dat het doek zelfs vanaf de onderzijde goed te reinigen is. De wind heeft ook minder vat op een waterdoorlatend doek doordat het doek geweven is. De piekbelasting uit windvlagen zal daardoor ook meer worden weggenomen.

Waterafstotend Shadow Comfort schaduwdoek:

Een waterafstotend schaduwdoek heeft als voordeel dat op bepaalde plaatsen het droog blijft bij lichte regenbuien. De regen komt vrijwel nooit loodrecht van boven. Ook doordat de wind niet te voorspellen is kan er geen garantie worden gegeven dat het 100% droog blijft. Mede bepalend is ook de hoogte waarop een schaduwdoek wordt gemonteerd. Des te hoger des te groter het effect bij slagregen. De grootte van een waterafstotend schaduwdoek is mede bepalend voor de ruimte die eronder droog blijft bij een normale regenbui.

Welke kleur schaduwdoek is het beste?

De kleur van een schaduwdoek heeft naast de stijl en het uiterlijk ook invloed op de hoeveelheid straling/warmte die het doek doorlaat. Een lichte kleur reflecteert zonnestralen meer dan een donkere kleur. Bij een donkere kleur is de absorberende waarde veel hoger, waardoor de transmissie waarde (straling/warmte door het doek) lager is dan bij een licht doek.